Vår

onsdag 4 april 2012

(Detta fann jag i utkastet var ca en månad sen)

Underbart väder Har vandrat och varit på äventyr i vänersborg och Hälsat på Sandra å hennes pojkar


               Fick en liten goo pik av Sandra när jag knäppte kort på hennes gooingar  hon sa: att nu har du nått att blogga om=) Så jag tror jag har  till låtelse att lägga ut korten. Annars brukar jag vara väldigt noga med det Annars vet jag att hon ringer mig .De tycker jag är såå skönt med mina vänner att man behöver inte ha kontakt hela tiden bara för att man måste bara när man vill kanske ingen som hänger med på vad jag skriver ?

Denna lastbil var dagen till ära inhandlan av Sandra På eriks hjälpen men hjälp vad folken var galen nästan värre än på Ullared


1 kommentarer:

Sandra sa...

Underbar dag! Hoppas att vi kan ha en till sån dag snart! Kram

Skicka en kommentar