Tankar

onsdag 4 april 2012

Min Vän ramona har ju fått en jätte goo tös vid namn  Hillevi föddes förra sommaren och i dag va det en jätte söt bild på henne i Tidningen. jag har hur underbara bilder på henne  tänkte fråga  om jag får lägga upp en bild  på gootösen.

 Är på Jakt efter några saker så jag ska bli en fullbordad  Rockabilly tjej=)

Först fann jag denna kläning den ska jag ha den e fin men sååå såg jag en som bara skrek Anna


Blev så lycklig när jag fann den

Det som är klart är: Klänning, skor väska kofta hatt.
Jag har alltid svårt att hitta skor pågrund av stora breda fötter storlek 42 men jag hittade de är underbara så jag  går här hemma och trippar i dom  så jag går in dom. Men jag köpte par andra skor med när jag är trött på att ha värk i fötterna och redo för att dansa

Det fattas: stumpbyxor halsband underkjol(kjol har jag hittat men inväntar nästa lön)Strumpbyxor ska mamma handla åt mig på ullared


Ja varför ska jag vara en Rocka billy tjej 16 Juni Jo Min Madde och  Peter ska äntligen säga JA i kyrkan 71 dagar kvar om jag inte har räknat helt galet

0 kommentarer:

Skicka en kommentar