PÅsk helg

fredag 6 april 2012

Glad PÅsk PÅer

Vi har inte planerat allt för mycket denna helg mer än att vara hemma och åka till mamma och Göran å äta påsk mat..men...Så kom detta trista väder ju snööö känns att nu kan de vara bra  men  påsken börjar med skärtorsdag då gick man i skolan och min lärare Paula hade föreläsning hon e grym så underbar att lyssna på. Sen fick man veta att vi hade fått  G på ett tema arbete som jag  å tess å sofia hade gjort LYCKA
Ännu mer lycka  blev det. jag låg  i sängen(vägra plugga påsk) å kolla på lilla huset på prärien så hör jag ett knack tänkte de måste vara grannen som råka knacka i väggen men plötsligt hör jag pling pling på dörren där stod goo Ramona fivk dett av henne å hennes famij man smälter

Fredag åå ska åka till mamma å va kul tänkte jag hoppa upp urt sängen för att kolla vädret eftersom de hade spått oväder på nyhterna. ÅÅÅ de bara regna  samma secund ringer mamma å frågar vädret åå de regnar bara svarar jag  åker nog snart  svarar jag  och där lägger vi på luren  5 min senare  dååå kommer snön å det blåser åååååååå så vi ställer in eftersom de skulle inte bli så bra väder på kvällen  och vi skulle ju ta oss hem oxå. Lite sur va man  men då åker vi på loppis på arenan och fyndar denna gooing så nu ska min snälla mamma göra en lamp skärm till den
Har ni förslag på färg????


Sur på vädret så jag lägger upp en bild på vänersborg som är tagen för någon vecka sedan


 
puss å kjam

0 kommentarer:

Skicka en kommentar