Vår

onsdag 27 april 2011


Min bästa årstid är inte våren alla runt omkring mig ska attans ha diplom som får stå ut med mig Framförallt min underbara älskling han är bäst . Har börjat förstå min kroppssystem om man kan uttrycka så om jag är ute 2-3 dagar i solen så blir jag liggande den 4 dagen. Mina Symtom
  • rinner näsan
  • rinner i öronen
  • rinnger i ögonen
Kan jag lugnt fixa fast de är ju verkligen irriterande fast när de andra syntomerna smyger på de är då jag tycker livet är jobbigt
  • astman krånglar
  • yrsel
  • Uppsvullen i ögonen
  • trött hela tiden
  • nässelutslag med kliande röda utslag på kroppen
  • hosta på nätterna
Min underbara mamma har nu beställt mig en luftrenare som jag kan ha inne i sovrummet


Skolan går bara bra har fixat allt förutom en tenta fast om jag ska vara ärlig känns de ganska skönt att de är många som har kugga sig på den.

Det som är väldigt jobbigt är att jag saknar de "hemma" väldigt mycket tänker på de alla väldigt mycket i går prata jag å mina klasskamrater om " hemma" trodde attan jag skulle börja gråta

1 kommentarer:

Anonym sa...

<3 JAG SAKNAR DIG OCKSÅ <3 // Rosita

Skicka en kommentar