ahhhhhhhhhhhh

söndag 31 oktober 2010



Snart spyr jag på allt pluggande fyyy vill verkligen inge mera nu har kanske överpluggat alltså för mycket skulle vilja göra något roligt.


Skippade tillo med marknaden pga stress över denna reflektionjoarnalen. Så pricket över I:et så har jag missuppfattat storleken på uppsatsen jag trodde de ska vara minst 4000 ord men de ska vara som mest 4200 ord.......AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Jag har skrivit 3800 ord och har kvar 6 böcker av 18 hjälp hur ska detta gå!!!


Jag undrar helt klart hur min klasskamrater har gjort.


Så alltså jag Anna grinde i egen högperson har skrivit för mycket för långt ahhhhhhhhhhaaa


Jag blir tokig (mer en vanlig)




I våran lya är det mycket plugg nerver nu min sambo ska göra tenta på onsdag och jag ska vara klar med denna skit på fre




åsåååååååååå längtar jag hem till hede mest till skruttungarna Tinda och Isabelle som bara den




0 kommentarer:

Skicka en kommentar